fredag,

igår var det torsdag och jag hade inställd föreläsning så jag blev ledig! tjoho. självklart skulle dock uppsala hem in här på morgonen på deras veckovisliga visit, men det får man väl leva med. denna gång skulle dom checka värmen och innan dom gick satte dom upp en ful termometer med en nål på väggen? fattar noll, jag vill inte att den ska pryda min vägg men tack ändå. på dagen räknade jag mest lite matte och på kvällen provade jag pulspasset med carolina (känner att jag måste ha provat lite random pass nu så jag kan beskriva och bedöma för t ex sanna haha!) jag hade fått för mig att hon hade nytt pass.. men icke. efteråt tränade jag med jill och maria

idag har jag varit i skolan, haft föreläsning och lektion. det gick bra! efter skolan fikade jag med sanna och rebecca innan jag var och tränade. nu ska jag sova. ja, kolla gärna när detta inlägg är skrivet. ska nämligen upp och jobba dagpass imorgon, som den nya ofrivilliga hard-working-woman jag blivit

nattipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0