friskis & svettis

jag hade ju bestämt mig för att söka som ledare på friskis ändå after all. så i veckan tog jag tag i det å pratade med tjejen som frågade mig förrut, men som jag trodde så behövdes inga skivstångsledare så jag är lite ledzen.. skittråkigt! men hon blev helt exalterad för att jag tagit mig i kragen och sökt och försökte få in mig på alla spår.. det dom mest behöver är tydligen step (nej!), aerobics, spinning (nja!) och gympa.. men jag vet inte om jag är för feg för gympapassen, vad tror ni? väntade med att söka iaf så bestäm åt mig dudes! efteråt när vi pratat klart (vi blev världens homiez) så kom hon efter mig när jag väntade på skivstången och ville ha mitt namn för att jag tydligen har blivit rekommenderad från TVÅ håll att söka.. hon fick inte säga av vilka men en av dom "var en mycket omtyckt och populär kille" tänk om det är magnus? känns ascoolt isf för han är ju nästa som en kändis för mig hähä

Kommentarer
Postat av: Hellis

Nej klart du inte är för feg!! Och jaaa klart du ska söka, fatta coolt och fatta vilken själförtroendeboost! (Alltså inte för att du har dåligt självförtroende men menar liksom shit vad glad det säkert kommer att göra dig, och för glad kan man ju aldrig bli!) :) Jag tycker SÖK! jag skulle bli så peppad att komma och träna också! Puzz

2011-02-13 @ 17:39:36
Postat av: jill

Min duktis =) Kanske Manne ;) wihoo .. Tråkigt med skivstången iaf. Dom kanske behöver typ näst nästa termin =) Gympa, medelpass då eller? Sök spinning.. =)

2011-02-13 @ 19:27:40
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha på beskrivningen låter det verkligen som en coola killen i en high school film! "mycket populär" hehe



men! fett coolt om det är han! han ÄR en kändis (nåja, lite iaf)

2011-02-13 @ 23:10:08
Postat av: marro

nej klart du ska köra gympapass! wiie

2011-02-14 @ 13:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0