onsdag

till skillnad från förra veckan tycker jag att denna går extremt långsamt! det har känts som torsdag exakt varje dag den här veckan tycker jag.

två saker från måndagens inlägg; jag fick de pass jag önskat på jobbet & jag var inte ute och åt själv hah. var ute och firade niklas som fyllde år på tzatziki. åt sjukt god kaaalvfilé med tusen tillbehör om ni undrade och det var mycket gott och mysigt

igår var jag i skolan och sen var jag och kajsa hemma hos henne och åt lunch samt räknade ett helt kapitel matte! duktigt av oss. på kvällen var jill här och sen tränade jag en snabbis med henne innan jag var på skivstång med sanna.

idag har jag haft skola mellan 8-17. inte okej! mellan morgonlektionen och 13-föreläsningen hann jag dock åka ner på stan en sväng, åka på möte med kommunen om ett kontaktperson-uppdrag, hem & äta lunch och ner på stan igen. spontanköpte då nya träningsskor och träningsbyxor. alltså min nya handelsbanken-app är inte bra för mig. kan man åtminstone spärra sparkontot!? sen tog jag bussen tillbaka till skolan igen då som sagt för två föreläsningar till & nu har jag ätit middag och inväntar klockan lite så jag kan åka iväg och träna. taggad på att prova nya DOJJORNA jö!

imorgon ska ni få gå ut. det glädjs jag lite åt! tjing tjing

ps, i-landsproblem att man inte kan ha sår och därmed vara tvingad till plåster på tummen när man använder iphone

Kommentarer
Postat av: Marro

Men Gud! Vad har du gjort på tummen?!

2011-02-09 @ 22:40:49
Postat av: rebecca

haha sjukt mycket du fått gjort ändå? duktig tjej

2011-02-09 @ 23:06:55
Postat av: Marro

Men Gud igen! Det lät inge kul alls! Tycker du är duktig som skickat sms och haft dig iaf! Hoppas det läker inom kort lover!

2011-02-09 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0