onsdag

alltså denna vecka går så himla fort! hur känner ni andra?

idag har jag haft lektion och förundrats lite över hur duktiga små barn är på matte. eller ja, iaf förväntas vara! idag pratade vi t ex om tal som 16 x 12 x 25, och då frågade jag vid vilken ålder man sysslar med sånt för jag har INGET minne av att kunna sånt. svaret var i SEXAN! alltså va? visserligen är det ju inte jättesvårt om man bara orkar tänka lite.. men va fan, samtidigt är jag ju 10 år äldre också? imponerad är jag oavsett..

efter skolan drog jag mig mot friskis och lekte med rebecca & sanna. sköj var det & jag är mycket impad av sanna under vårt arm/mage-pass (reb var inte med då alltså, inte så att jag favoriserar haha - du är alltid duktig babe!) själv fick jag inte sådär jättemycket träning men det gör inget! ytterst självvalt.

nu har jag duschat, ätit lunch & pluggat lite.. påbörjar nu kapitlet med grundpotenser, decimalform och prefix. nejtack känner jag rent spontant.

nu ska jag åka och jobba. jallabaj!

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha tack ;)

2011-02-02 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0