söndag

imorgon jobbade jag och det gick kanonbra. brukar ju inte göra annat förvisso, men ändå. kunde ta sena bussen så jag slapp sitta i trappuppgången i tjugo ovärda minuter innan haha. efteråt gick jag och tränade tills jag blev utslängd! väl hemma var jag och handlade och duschade & blev sen överbjuden på tacos hos mamma, kunde inte motstå och jag åt för en vecka. har blivit bjuden på tacos två lördagar i rad nu! LYX! någon som vill forsätta trenden? bleeng.

nu har jag mest ätit långfrukost framför nyhetsmorgon, drömde hela morgonen att jag sovit till kvart över fem på kvällen så det var en ganska skön lättnad när jag vaknade.. strax tänkte jag ta en prommis i SOLEN till friskis, några som vill hänka? ikväll är det solsidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0