tisdag

jäääähjääääh!
vill ni höra om min helg eller? vet inte om jag orkar skrivaaaa.. OKEJRÅ!
fredagen började med förfrusning av alla LEMMAR jag äger på väg till gimogatan. skrev tenta och det gick nog bra tror jag! orkar inte ens kolla igenom böckerna efter svar så jag hoppas helt enkelt.
sen slängde jag mig iväg på lite skivstång/intervall innan jag drog min kos mot systembolaget för storhandling. sen åkte jag hem en snabbis innan jag mötte upp anna som efter många om och men kommit fram till uppsala hah! vi lekte lite, drack lite & började fixa oss innan lite fina flicks (åh vilket gammalt härligt ord!) kom och joinade förfesten. runt tolv-ett (?) drog vi oss mot birger, hade mycket trevligt! när birger stängde gick jag, anna & sanna vidare på en liten efterfest utan direkt stora mängder alkohol men desto mer cheesecake. på morgonkvisten försökte jag och anna få tag i en taxi och då var det 27 FUCKING MINUS ute & vi hade strumpbyxor. det var det värsta jag varit med om. typ. har sagt det tidigare, men vi YLADE av smärta & grät över att det inte existerade några taxis. ALDRIG MER! vi firade med en drive in på donken där jag betedde mig som en alkiskärring och kom fram till kassan och ser min bror.. hähä. han skämdes. jag med såhär i efterhand

i lördags vaknade jag upp och kände en extrem huvudvärk och när vi efter många om och men, tagit oss orken för att gå och köpa pizza kom även det härliga illamåendet. trodde ett tag att jag skulle avlida när jag låg där på golvet på pizzerian (bokstavligt..)
MEN efter lite pizza och mys framför stockholm boogie gick det dock över! herregud - jag fick en chock! man tror liksom aldrig att man ska må bättre igen. but i did! prisade gud cirka 20 ggr den eftermiddagen

på kvällen kollade vi lite film, åt massa gott & mööööööööööös.

igår började jag en ny kurs.. didaktik inriktning språk denna gång. det blir nog bra. ska nog allt hitta lite tips och knep åt er även där.

idag har jag haft föreläsning & lunchat med sanna maria och emely. nu i eftermiddags har jag även varit sjukt effektiv och läst litteratur till ett seminarie på torsdag och nu ska jag bege mig iväg för lite träning



Kommentarer
Postat av: rebecca

ju men man tänker på det desto mer konstigt är det hur kallt det var? det var liksom som på .. nordpolen? eftersom det tydligen kan slå om från sju minus till tjugosju minus så känns det inte så otroligt att det skulle kunna slå om från tjugosju minus till fyrtiosju minus .. weird. bra att du hade en rolig helg!

2011-02-22 @ 18:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0