tisdag

idag är det tisdag - redan! kännerjag. känns om att det typ är måndag MINUS 2 dagar. snart är det helg igen likzom

idag började jag dagen med ett followup besök på quintilies, allt såg väldigt bra ut! känns mycket skönt att få det bekräftat med jämna mellanrum faktiskt hah. min föreläsning som skulle varit direkt efter var inställd så jag åkte hem & fixade mig och gjordevadvetjag ett tag innan jag hookade med bella rebecca sanne sanna och maria och åt lunch på cupido. det var gott! efteråt var jag en sväng på stan och köpte bla en orkidé, orkar inte vänta på dom där andra jävlarna som tydligen "kommer blomma snaaaaaaaart igeeen..man måste hålla uuuuuuut.."

nu ikväll har jag tränat lite med jill & sen skivstångat med maria och rebecca. mina lår is killing me though efter gårdagens cirkelfys med karin. men jag klagar dock inte!

nu är jag trööööött och vill sova men ska vänta till klockan blir tolv för JAG SKA HA plats på spinningen på måndag om det så är det sista jag gör (skoja. överdrev. men fan alltså!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0