torsdag

idag har det varit sol och det uppskattar jag så himla mycket! antar att ni inte gör det likzom, därför jag var tvungen att meddela det! jag har varit på möte med en handläggare på kommunen å haft ett långt seminarium. fick bla lära mig att barn som inte kan rimma väntar en betydligt svårare skrivutveckling. tur att jag kan stava kan man säga! sen har jag även tvättat lite snabbt, läst lite (skolböcker självklart. hinner inget annat) ätit middag & tränat en sväng

imorgon är jag ledig. är jag sjuk i huvudet om jag går upp halv sju ändå och kollar lite the voice och äter frukost läänge? snart är det ju aldrig mörkt längre när man går upp (missförstå mig ej.. jag längtar!) så man borde ju faktiskt passa på

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nejdu det där med sol låter onödigt. / en bitter tjej

2011-02-25 @ 14:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0