måndag,

det är måndag och jag har haft kursintro och sett en snygg kille som jag tror jag är kär i. hoppas vi hamnar i samma klass. egentligen finns det två, men jag såg en av dom flera gånger under nollningen och han är en sån jävla jobbig stockholmare så att man vill kräkas. synd för honom! och alla tjejer!

i fredags hade jag då tentan som gick åt helvete, men orkar dock inte tänka på det så mycket. tänker att jag kan ju allt annat som inte kom på tentan så jag borde ju lätt klara den om jag gör den typ på nästa tentatillfälle. efteråt åkte vi några i klassen och åt sushi och sen blev det myskväll hemma hos nathalie

i lördags var jag på jobbet och roffade åt mig det bästa jobbschemat. ibland (alltid hähä?) är det bra att vara omtyckt. sen var jag och tränade och sen ääääntligen hem och städa mitt hem! det var nästan kul och så fantastiskt jävla skönt när det var klart. plockade undan allt juligt = mer plats & gick och köpte fina matchande tulpaner för att få den totala vårkänslan. hann även med att kolla på en amerikans romantisk komedi som jag inte sett tidigare. den var fin!

igår tränade jag med sanna! eller jag tränade inte, jag tränade henne höhö. hon var superduktig och jag är mäkta imponerad. sen blev det träning plus mys med jillsan och ny säsong av solsidan

nu ligger jag här i min 90säng på quintiles och gottar mig. har inte tagit något läkemedel, har ingen kanyl, inga restriktioner - ingenting. man undrar lite varför jag får betalt?

IMORGON SKIVSTÅNG TJEJER!
ser fram emot det som fan! do you? säg till om någon inte fått plats och vill ses tidigare så hookar jag om man inte vill vara själv! allt för er pals! puzz!

Kommentarer
Postat av: rebecca

quintan igen? haha you löve that place fo sho

2011-01-18 @ 18:00:45
Postat av: Kristina

Taack Nathalie för tipset!

Kruxet är att varken jag eller syster kan äta banan, det är det värsta vi vet haha!

Speciellt geggig :P

Har svårt för all typ av frukt, speciellt i mat därför kan vi bara köra bär.. Och nötter :D

Men jag sköljer ner med iskall mjölk jag också.

Guud va verkar duktig med träningen förresten! Awesome :D

Kraam Kraaam!

2011-01-19 @ 13:09:42
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0