onsdag

hej mina älsklingar!
SHIT NU ÄRE KÖRIGT SKA NI VETA!! haha okej ska inte överdriva. men fick ett lite lätt psykbryt igårkväll när jag fick reda på att alviks måleri ska komma och göra om tapeterna. detta på fredag, när jag måste plugga alt sova ut inför tentan. och inte nog med att dom skulle komma så behövde jag ju slänga ner allt på väggarna och dra ihop alla möbler, ni vet som förra gången, vilket tog typ två dagar. detta skulle jag EJ hinna med i denna stress MEEEEEEEEEEEEN barapapapa jag har löst det nu. ungefär så kan man skriva för att göra en kort historia lång. skulle förvisso kunnat göra den längre.. men antar att ni ej skulle orkat läsa
för att fortsätta på temat alviks måleri så ska dom även komma på måndag (när jag har upprop) och hämta mina innedörrar för att lackera. jag använder dom inte och kommer nog aldrig göra & kunde inte bry mig mindre om dom var lackerade eller ej när dom står i källaren. hoppas dom får plats i hissen säger jag bara annars bryter jag ihop. SKOJA!! klart jag inte kommer, för detta görs EFTER DEN HÄR JÄVLA KILLER-TENTAN! då kommer mitt liv bli helt amazing igen. som vanligt dåråååå hähä ni vet.

man skulle kunna säga att det var länge sen jag bloggade om man ser till mitt språk?

om jag känner mig pigg ikväll (IGÅR gick min jetlag över.. hoppas jag! i förrgår somnade jag liksom halv tio) så tänkte jag blogga om thailand åt er, men så länge tänkte jag dra min senaste vecka lite snabbt

på onsdagen kom jag hem och var död. på torsdagen fick jag äntligen träna! det var underbart, men sjukt jobbigt! på kvällen lekte jag, sanna & maria hemma hos henne och åt god mat och choklad. sanna både hämtade och lämnade mig.. ibland skäms jag över hur snäll du är. när jag får körkort skjutsar jag dig till barcelona och tillbaka.

på fredagen blev det träning, handling, en vända på systemet & sist men inte minst födelsedags-förfest för bella! det var supermysigt & linda kom hem vilket förgyllde min helg. hade en rolig kväll på birger & fick lite sovsällskap. på lördagen vaknade jag pigg som en lärka så jag och k åkte ner på stan och lekte lite innan jag mötte sanna och sanne för sushi. det var gudomligt - vi dog! sen åkte vi alla hem och svirade om till mjukisar innan samma liga lekte hemma hos sanna. vi lekte chips-leken  & tv-leken. senare på kvällen lekte jag med k igen hähä. på söndagen vaknade vi kl ett! oj vad hände där tänkte man. ville inte gå ner på stan i mjukisar så jag lånade ett par jeans av honom, är inte det det roligaste ni hört typ? satt perfekt. ska sno dom. sen var jag och fikade med linda, bella & anna och på kvällen firade jag jul med mamma, bosse, niklas & gabriel och deras (flick)vänner. mycket bra dag!

i måndags gjorde jag ingenting roligt, pluggade bara hela dagen förutom när jag var på mammas spinning med bosse & gymmade med emil. igår pluggade jag också BARA typ, förutom träning på kvällen. var på två pass (pga av nytt skitschema) och båda hade nya pass! tyck att jag är en tönt men fyfaaan vad det är roligt med nya pass när man gått på samma i ett halvår!

idag har jag pluggat (nähä?) och varit i skolan & lunchat samt pluggat med tjejerna. nu på kvällen har jag pulsmedlat och gymmat med jill. JAG FICK RAGG på gymmet! av en assnygg kille! trodde inte sånt hände faktiskt. synd att jag var ful hähä. efteråt fick jag skjuts hem av jill i hennes nya supersnygga bil! jag vill också ha körtkort och en bil.

nu ska jag duscha och smörja in min kropp som FALLER ISÄR! det är äckligt att se.

Kommentarer
Postat av: hellis

känner att jag definitivt vill höra mer om ragget och k! pussipuss

2011-01-12 @ 21:07:57
Postat av: rebecca

k vill jag också höra om! p.s you looked hot på gymmet idag, är icke förvånad över ragget hehe (fast vanligtvis när jag tänker på gymragg så tänker jag på satc - avsnittet där miranda får ragg på gymmet i sina fula mjukiskläder haha)sensmoralen i denna historia är alltså att även heta tjejer kan få till det på friskis?

2011-01-12 @ 21:25:36
Postat av: jill

Jaduu, det var en riktigt fin raggningsreplik han fick till!! haha! Förstår att han inte kunde låta bli dig när du stod där och spände dig ;) Puss och tack för idag! Vi ses imorron tack coh adjö!! =) <3

2011-01-12 @ 22:28:00
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: MARIA HELLMÉR

Jag ska inviga det imorgon! Blir på eftermiddagen någongång gång! Hihi. Kanske träning hela heeelgen? Är ju ledig och allt haha!

2011-01-12 @ 23:09:15
Postat av: Marro

Ps bra blogg!

2011-01-12 @ 23:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0