tisdag

gaah var helt säkert på att jag försovit mig, slängde mig upp och började tvätta ansiktet och borstade tänderna och allt, sen tyckte jag det var skumt att det var vänner på tvn och inte vakna med the voice. insåg ett klockan var fem i sex och inte fem i sju, så jag kunde lägga mig och vila en sväng till. SKÖNT! sorri att jag inte uppdaterat, men jag är så stört trött hela tiden. slänger mig i säng runt nio nu.. kombon sömnbrist, oregelbundna mattider å läkemedel är inget för mig.. i fredags hängde jag på quintilies på morgonen - hem - skolan & sen var jag och lunchade med anna jessica helena och mikaela. supermys. sen blev det hem en sväng igen, bytte om och var iväg och kollade på en soffa innan jag var iväg och tränade med jill och karin. på kvällen var jag på bio med sanna och maria! lördagen började med morgonvisit på quintilies som vanligt, sen var jag ner på stan och shoppade bla. en ny bh på triumph, är mycket nöjd! klockan elva var jag och karin på skivstång/spin och den blev det tusen samtal innan det visade sig att Peter och sebastian kunde hjälpa mig att hämta soffan, blev mycket glad! sen kom mamma och bosse förbi och fikade innan vi åkte iväg och handlade bla en kaffebryggare (yes!) och mat på coop. på kvällen blev det mys och spel hos rebecca. igår var det söndag, quintilies igen och sen var jag och mamma iväg till gränby och shoppade lite och handlade mat. sen följde jag med till mamma och lekte med henne och väckte niklas. sen hjälpte mamma mig att färga håret. så nu är jag lightbrownie, sorry grrrls!

Kommentarer
Postat av: marro

men tokis! du är fin i vilken hårfärg som heeeelst!

2011-01-25 @ 16:27:45
Postat av: rebecca

låter snyggt darl!

2011-01-25 @ 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0