torsdag,

idag har jag haft lektion i skolan och börjat räkna matte. S-V-Å-R-T! tycker inte det är okej när uppgifterna på våra lektioner (ärlikamed: frågorna på tentan) helt seriöst är 150 gånger svårare än övningarna på föreläsningarna.

efteråt stannade jag på stan och handlade lite för typ åttonde gången den här veckan känns det som, innan jag åkte hem och åt lunch och pluggade. sen tog jag en powernap. efter åtta minuter vaknade jag och fick smått panik över hur många timmar jag sovit för att jag var så pigg och energifylld. kändes lite skrattretande att jag då sovit i åtta minuter. där kan vi snacka powernap!

nu ikväll har jag varit ute och käkat med jill & karin, it made my day! (well, week..) ♥ och sen var jag och karin och tränade. stötte även på nattis som jag ej sett på läänge!

nu ligger jag i sängen och kvällsmyser med datorn.. ytterst länge sen, ska läsa lite bloggar nu och sen sova!

natti natti!

Kommentarer
Postat av: bella

vadå? menar du att du räknar matte for real...? fyfan, de kan avskräcka mej från att börja.

2011-01-27 @ 21:44:39
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-27 @ 21:54:21
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: shorty & myzan

Vi hoppas att du har haft en riktigt bra torsdag :)

kram kram!

2011-01-27 @ 22:06:27
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: shorty & myzan

Vi hoppas att du har haft en riktigt bra torsdag :)

kram kram!

2011-01-27 @ 22:06:43
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Hellis

Det är förkortning av Big Bang theory! Om du ej har sett så rekomenderar jag det, Sheldon är en fantastisk person hihi :) Det var mysigt att träffa på dig idag! Puss

2011-01-27 @ 22:41:50
Postat av: rebecca

du EXAKT sådär är min kurs nu också! sem. uppgifterna får mig att vilja gråta!

2011-01-27 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0