födelsedagshelg

vilken underbar helg jag har haft!

i fredags började jag dagen med en sväng hem till mormor och morfar för lite kaffe och mys. på eftermiddagen kom pappa, pia, elenore, henrik, limila & alicia och fikade. mys! på kvällen var jag och tränade med mamma och bosse och bakade och förberedde inför lördagen.

i lördags var jag typ och handlade och dekorerade cupcakes. herregud, jag vet inte vart tiden försvann! på kvällen blev det förfest här med massa människor & utgång på birger. mycket lyckat!

igår var jag inte jättebakis men dock seg och trött. jag åt och kollade på film och fikade och åt typ. klockan tre var iaf mamma, bosse & niklas här och firade mig och på kvällen åt jag bränd pizza och kollade en till film haha.

idag har jag varit och fikat hos rebecca och spinnat. har även hunnit med att handla en snabbis och lekt med jill nu ikväll!


Kommentarer
Postat av: marro

Jag har blivit lite besatt av smeknamnet perran istället för Persson. Vet typ inte vad du heter i vanliga fall???? Hehe

2011-07-19 @ 12:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0