tisdag

åh underbara sommar!

i fredags kom min fina anna till mig och hälsade på. som sagt var vi och klippte oss och jag blev av med en bit men det känns okej. haha. vi åt halloumisallad på barista och prommade i solen innan vi tog en vända på kvarnen. sen gick vi hem och fikade och firade henne lite med paket för hon har fyllt år. på kvällen satt vi ute på min gård och åt jordgubbar, melon, chips & drack vin. efter en vända ner på stan och en sväng förbi tjejerna på svenssons var vi på birger hela kvällen och jag hade en helt jäkla perfekt kväll. sjukt svårslagen!

dagen efter mådde vi förvånansvärt bra och promenerade i solen ner på stan och åt pizzabuffé och bara myste. på kvällen åkte anna hem och jag begav mig mot sanne för lite grillad mat, chokladtryffelpaj som jag bakat till efterätt & lite chips och skräckis på det!

igår var jag sanne rebecca och sanna till fullerö och strosade och var på självplockning av jordgubbar på ulva kvarn. det SKA jag hinna göra igen innan sommaren är slut för jag älskade det. hähä! vi hann även med lite lunch och medhavd fika i grönskan. på eftermiddagen var jag och mamma på spinning och på kvällen bjöd hon mig på god middag & hjälpte mig slinga mitt hår lite

idag har jag varit och badat med rebecca sanne bella sanna & maria på lyssnaängen och nu tänkte jag gå och handa lite till min ekande kyl. sen ska jag åka och träna och gå ut och äta med jill & karin. ska bli mycket mysigt! tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: marro

åh vad mys med självplockning! jag vill följa med nästa gång :)

2011-07-12 @ 21:14:12
Postat av: bella

mycket bra uppdatering, samt jag vill också följa med på självplockning! :)

2011-07-12 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0