torsdag

igår var det onsdag.. hm vad gjorde jag nu igen? på dagen var jag ute och sprang och tvättade. sen var jag på fotvård på eftermiddagen! mycket skönt. på kvällen jobbade jag men det gick ganska fort!

idag har jag varit en sväng hemma hos mamma, träffat min kontaktperson, shoppat lite på stan, handlat på willan, varit på skivstång/spin & nu ikväll har jag ätit middag och bakat en after eight-cheesecake till imorgon då jag ska få lite fikagäster!

på tal om middag så vill jag ju gärna promota davosgröten och min grötfriendy maria hade tydligen missat det! så här kommer recept: en del valfria gryn & två delar valfri youghurt. blanda och ställ i kylen, helst över natten! ät med vad man vill men här får ni tre exempel på vad jag ätit till på senaste! haha detta kan nog vara min roligaste blogg på länge.


med banan, grapefrukt och mango

med mango, banan och passionsfrukt


med päron, jordgubbar och passionsfrukt

alltså gah nu blev jag lite hungrig och framför allt suuuuuuuuugen! så. jävla. gott

Kommentarer
Postat av: maria

Frågor på detta: det blir så kletigt att man inte behöver mjölk till? Har ju aldrig detta hemma så det vore ju dunder om så vore fallet!!

2011-07-16 @ 00:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0