torsdag

snabb update:

måndag var på ikea och hälsade på maria.. spinnade & bjöd maria på fika kvällen
tisdag tvättade, handlade, lekte hos sanne med sanna, var på skivstångint & lekte hos mamma på kvällen
onsdag igår. var och badade på förmiddagen med sanna emely maria och clara och några till. prommade och åt lunch med min kontaktperson, köpte lite presenter & var på spinning på kvällen

idag har jag jobbat hela dagen. vi har varit på gottsunda centrum och ätit lunch och suttit i solen lite. firat födelsedag med köpkaffe och wienerbröd utomhus! efter jobbet var jag på spinning & sen skivstångint med jill och carro. efteråt lekte jag en snabbis med jill, long time ago så det var mycket nödvändigt! nu ikväll har jag ätit middag (davosgröt hähä buzig) duschat och bakat. jag har nog aldrig varit så svettig som jag var idag på träningen för övrigt. när jag skulle hoppa in i duschen och släppa ut min fläta upptäckte jag att jag var blöt i den? alltså i dom tre taffsarna som man flätar med. fattar fortfarande inte haha

imorgon kommer anna och det är jag mycket glad över! vi ska klippa oss, äta lunch, födelsedagsfira & gå ut. någon som är sugen på att hänka?


Kommentarer
Postat av: rebecca

vi ska klippa oss .. haha vad gulligt det läät!

2011-07-08 @ 10:15:26
Postat av: Jill

FY VAD JAG LÄNGTAR till nästa Lördaaaaaag!! O du, jag älskar dig!

2011-07-08 @ 10:50:33
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0