måndag

i fredags hoppade jag in extra på jobbet. det var ändå svindåligt väder så jag kunde lika gärna passa på kände jag, so i did! efter jobbet var jag och tränade med jill & sen hem och snabbduscha. halv åtta mötte jag upp rebecca ellinor och sanne på kvarnen och vi inhandlade ingredienser till tacomiddag som vi åt hemma hos rebecca. pga magsjuka avbröts dock kvällen snabbt därefter haha!

på lördagen var jag och lekte med mamma på hälsoalliansen. passade på att träna lite & fick äta gott nybakat bröd. på kvällen åkte jag och maria till gränby och kollade i affärer men jag köpte ingenting! vi passade även på att handla middag för dyra peningar. väl hemma hos mig joinade även sanne & vi åt smarrig halloumisallad med massa asgoda tillbehör & så kollade vi på skräckfilm. den var dock inte läskig alls. tråkigt!

igår lekte jag med jill typ hela dagen. vi var på stan, fikade i regnet och tränade. väldigt mysigt! på kvällen kollade jag på den utvalde som jag sett fram emot att se men insåg tio minuter in i filmen att jag redan sett den.. kul jul!

idag har jag skypat med anna och varit på cirkelfys där jag även träffade my. hon har gått på det passet hela terminen tydligen. det anser jag också att jag har gjort men vi har aldrig setts! haha ekvationen går inte ihop.. någon av oss ljuger.. hmm.. efteråt åkte jag hem och snabbduschade, åt lunch & sen cyklade jag hem till maria en pyttesnabbis innan jag och sanna gick hem till henne och drack kaffe. alltså fine att alla hatar vädret just nu. men idag har det ju varit konstigare än på länge? ena halvtimmen spöregn och andra sol? hela dagen? fattar noll! hann med lite spinning innan jag begav mig på personalmöte där jag tog på mig tre pass till i juni men nu får det faktiskt vara nog hähä! nu ikväll har jag försökt kolla på johan falk-filmen. trodde dom filmerna var bra? denna var inte? tråkig? ingen handling typ?

Kommentarer
Postat av: rebecca

sluta jobba!! vad hände med intet jobba i sommar - pakten! haha, jag blir ensam kvar ;)



härligt att du fick din halluomisallad till slut ärtan!

2011-06-21 @ 08:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0