onsdag,

FAN VAD LESS JAG ÄR på att vara sjuk när det äntligen är sol. bara ligger ju här som en jävla säck och svettas. skulle mycket hellre jobba för då hade jag ju iaf tjänat pengar. det här tjänar man ingenting på. BLÄ!

igår var jag iaf ut hähä. var nog det värsta jag kunde göra inser jag idag men jag kände mig pigg under kvällen.. vi förfestade hos bella och sen blev det snerikes. där gick tiden väldigt fort och jag kände ingen typ, men men! nu ska jag kurera mig. vet inte hur. tror ni det hjälper med godis?


Kommentarer
Postat av: rebecca

trååkigt med sjukdomen! krya på dig!

2011-06-29 @ 21:06:25
Postat av: marro

Ja godis hjälper! För mig var utgången bra!! Mår bättre idag hihi. Hoppas du med snaaart

2011-06-29 @ 21:36:24
Postat av: rebecca

utropstecknen värmde!



haha snuskig droppe .. tror dock det är vatten från den ljuvliga poolen (saknade dig, vet ju att du är den bästa lekkamraten man kan ha i vatten! sanna bar runt mig något motvilligt tror jag ..)

2011-06-30 @ 22:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0