söndag

i fredags skrev jag tenta. sen fick jag sommarlov! SOMMARLOV! Jaaa ni har fattat vid det här laget, kanske. men ändå! är så himla glad fortfarande. efteråt cyklade jag hem i solen & lämnade träningskläder.. förde över lite pengar, drack cola och sånt där viktigt ni vet. sen åkte jag ner på stan och unnade mig ett nytt kanebo plus ny dutt till. ni kanske tycker det är patetiskt att unna sig en foundationsvamp men den kostar hundra riksdaler. ganska mkt anser jag. köpte även lite presenter till limila och sådär. åkte hem en sväng, var förbi och lekte hemma hos mamma & sen åkte jag hem till sanne för hemmagrillade hamburgare och kladdkaka. supergott & så himla mysigt att sitta ute och äta i bara shorts. LOVE IT!

igår fick jag punka på min cykel igen. eller jag tror den var på G redan i fredags för jag kände något suspekt på vägen hem från sanne så att säga. valde att ignorera det men det skulle jag inte gjort för fick bokstavligt springa med cykeln & världens tyngsta väska ner på friskis på morgonen. jävla skitcykel alltså. fatta att alla mina bokningsvarningar utom EN har varit pga. cykeln? inte okej. hann iaf få en plats när jag kom fram, dyngsvettig & jävlig. var på lite skivstång/spinning & efter lite dusch och fixning hämtade pappa och pia upp mig för att åka till elenore. dom har köpt en ny hundvalp PLUS fått kattunga. fem stycken. jag dog. fick supergod mat & sen rejsade vi hem för att jag skulle hinna till jobbet i tid. så igårkväll jobbade jag & nu ska strax börja igen. hörs sen!

Kommentarer
Postat av: rebecca

du vet vart man ska ta cykeln ;)

2011-06-05 @ 22:03:19
Postat av: marro

Jag ville också leka med en hundvalp!!!!!

2011-06-05 @ 23:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0