torsdag

asså aaah haha. gissa vad jag har gjort idag? okej nej ni kommer aldrig gissa rätt. vaxat mig DOWN STAIRS så att säga! tycker att fitta låter så grovt när man inte använder det som skällsord & kussimurra tyckte jag kändes opassande.. haha roligt var det. hetsigt som fan och fitt-ont hähä men till slut blev man bedövad. PRÖVA hähä!

updt.
okej jag kan väl uppdatera om mina dagar när jag ändå håller på.
i tisdags lunchade jag med fina tjejer på stan och promenerade & fikade med min kontaktperson. på kvällen var jag och rebecca på skivstång/spin och sen blev vi bjudna på te och nybakade scones hos henne på kvällskvisten. smarrigt!

igår var jag ledig höll jag på att skriva. HAHA. men det kändes verkligen så. äntligen lite sol! jag tvättade några maskiner och låg ute på en filt och läste tidningar. löve it! på kvällen var jag på spinning & försökte sova tidigt men det gick sådär. läste att min favvobloggerska ska sluta blogga. ytterst tråkigt. oj nu lät det som att det var därför jag inte kunde somna hah. icke

idag gick jag upp i ottan för att cykla och jobba i spöregnet. det gick ju förvisso ganska bra med mitt regnställ plus stövlar till skillnad mot vissa andra jag mötte längst vägen. haha dom såg bittra ut! jag själv var torr och lycklig! (♥) jobbdagen gick trots regnet ganska fort då det kom en nying som jag skulle hjälpa med en grej. efteråt var jag på spinning & skivstång med rebecca. nu har jag precis försökt stresspacka lite. jag tycker det är sjuukt tråkigt att packa! det är konstigt för jag fullkomligt älskar ju allt som har med planering att göra. men men. borde försöka somna snart också för ska upp tidigt imöra. GLAD MIDSOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0