torsdag

since i got home har det inte hänt m y c k e t alls. i måndags njöt jag av att vara i min egen lägenhet, spinnade & åt middag plus myste hos mamma hela kvällen. i tisdags sov jag länge, träffade min kontakt-person, letade kuvertväska&solbrillor på stan utan resultat, var på skivstång, firade anna över telefon ett antal gånger & tvättade all tvätt sen barca typ. mycket skönt. har köpt så himla mycket fint! igår var jag på morgonspinning, fick besök av pappa som även hjälpte mig med min cykel & så jobbade jag 16.30-23.
nu skulle jag vilja träffa någon kompiz för det känns som att det var ett tag sen. jag vill ha sol & jag vill grilla!


Kommentarer
Postat av: rebecca

har sett sannas bcn - fynd och jag kan tänka mig att du har gjort ett lika bra jobb som henne med shoppandet ;)

2011-06-16 @ 16:23:23
Postat av: anna

haha du är ju för go alltså!! kan inte säga annat än: right back at ya :D hoppas du har det underbart och njuter av sommarlovet! PUSS

2011-06-16 @ 19:02:21
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: bella

finisar!

2011-06-17 @ 11:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0