en lista

Jag har insett att min senaste kyss… var sjukt sexig och med en otippad person

Jag lyssnar på… fläkten från min dator

Du mår bäst när du… får skratta med dom jag håller kär!

Stockholms bästa stadsdel är… skulle bara kännas larvigt att svara något på denna fråga ha ha

Jag pratar… mycket, högljutt, fort & sluddrigt

Jag älskar/tycker om… att äta

Min bästa vän(ner) är… väldigt fin

Min första riktiga kyss… var med gustav engberg. haha

Jag avskyr när folk frågar påstår: att jag "har lätt för att gå ner i vikt/bli tränad" bullshit.

Kärlek är… det som gör livet värt att leva! älskar kärlek i alla dess former

Någonstans, tänker någon… "tänk om.."

Jag kommer alltid att vara… som jag är

Jag är hemligt förälskad i… en kille i min klass, en kille i min skola, en kille på gymmet, en kille på bussen (börjar trilla nedåt sen jag såg honom utan mössa dock... av pinn...) en friskisledare & 3 pojkar som jag känner (lite)

Sist jag grät var… förra veckan i telefon med mamma, haha av en skitrolig/töntig anledning

Min mobiltelefon är… livsviktig, älskad, underbar ♥

När jag vaknar på morgonen… springer jag på toa, kollar mig i spegeln & slänger på mig mjukiskläder som ligger ihopvikta bredvid sängen och väntar på mig.

Innan jag går och lägger mig… smörjer jag in mig på, förtillfället flertalet, ställen på kroppen med olika krämer, tar en flourtablett, gör kvällssurfen & sätter alarm på mobilen

Just nu tänker jag på… att inte kissa på mig

Bebisar är… oftast väldigt små, söta & oförstörda

Homosexuella är… motsatsen till heterosexuella

Blondinbella är… snygg, cool, inspirerande, erfaren

Ikväll ska jag… kissa, diska, ta bort smink, göra kvällsrutinerna
I morgon kommer jag… försöka plugga så mycket jag bara kan

Jag vill verkligen… bli bra i mitt knä


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna för knät!!

2011-03-18 @ 23:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0