en lista

När vaknade du imorse?
06.59

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
det kan inte vara morgon än

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
nja brukar låta folk få sova i fred

Vilket humör är du på?
bra såklart!

Vad har du på dig just nu?
trosor, en strumpa, mjukisar & huvtröja

Har du ont någonstans?
svar ja

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
är supermätt för jag åt nästan nyss middag

Hur mycket var din senaste lön på?
minns inte.. 2700 kanske?

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
ett häfte i skolan

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
facebook

Vad ska du göra idag och ikväll?
jag ska kolla klart på halv åtta hos mig, bädda rent i sängen, försöka läsa lite & sen åka och träna

Vilken är den första låten du sätter på idag?
har redan satt på en låt och det var christina aguliera & TI's låt

Varför ska man läsa din blogg?
för att få veta vad jag sysslar med om dagarna

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
minns inte faktiskt

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
om någon ser min tattis så tror jag den kommer säga att den är fin (oavsett vad man tycker.. det säger man ju liksom)

När fotade du något senast, och vad?
fotade en av tattisarna för ungefär en timme sen

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
nixpix!

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
vardagsrumsbordet

Vad tror du att klockan är?
17:53 (17:51)

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
hoppar den frågan. orkar inte tänka hä-hä

Kommentarer
Postat av: rebecca

vart ären andra struumpan

2011-03-09 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0