lördag,

har varit på världens bästa babyshower idag. inte så jättesvårt då det var den första å därmed enda babyshowern jag varit på, men ändå! innan dess hann jag med lite skivstång & spinning med karin och erika och snart ska jag iväg och äta sushi med maria, sanna & sanne. PÖRFÄCT DÄJ LIKZOM!

igår började jag dagen med cirkelfys där jag t ex (skada 1:) stukade foten. efteråt stod jag och klädde på mig och pratade med en klasskompis när (skada 2:) jag slängde upp ryggen i kanten på ett skåp. jag har numera ett HÅL i ryggen. inte så skönt. sen åt jag lunch med min kontaktpersons-tjej & sen slängde jag mig iväg till skolan för seminarium. han som jag numera är kär i hade toffs igår. jag dog & är tusen gånger mer kär nu. det ryckte verkligen i äggstockarna så att säga

efter att ha varit iväg och handlat matlåda fortsatte jag min färd vidare mot jobbet där jag tillbringade kvällen. där (skada 3:) råkade jag även klämma fingret i en hjälpmedelmaskin.

summa allvarliga skador under dagen: 3


/yours truly nathalie

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahaha ryckte i äggstockarna!

2011-03-12 @ 20:16:12
Postat av: reb

haha vilket fruktansvärt hemskt ord!

2011-03-13 @ 06:34:30
Postat av: jill

kärlek!

2011-03-14 @ 08:21:53
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0