måndag,

hej älsklingar! jag känner att jag saknar många av er!
länge sen jag skrev.. & ni vet hur det blir då..

igår fick jag äntligen träffa jill, en snabbis men ändå mysigt! idag har jag pluggat. fått ganska mycket gjort faktiskt. på förmiddagen var jag ner på stan och fick min knän & fötter kollade och det konstaterades att jag överpronerar. ganska vanligt, men oavsett vilket, jävligt jobbigt! köpte mig ett par riktiga & skitbra löpskor också som jag längtar efter att få använda. helst ute i solen när jag inte har en tenta hängades över mig tack! ska hämta ut inlägg som vi fixade också när jag fått CSN, så himla skönt med lite extra utgifter! efteråt var jag på cirkelfys och det var superkul idag

Kommentarer
Postat av: l

mycket myspys my love! <3 Går du på tors eller fred på intensiven? Eller var det det som du fick se hur mkt du hann plugga? :) Lördag kommer jag nog åka till sthlm, han hann troligtvis inte på söndagen!

Bra att du kollade upp knäna men vad är överpronerar? puss! Snart tänkte jag vi skulle ha myskväll oxå? Vad sägs om det =)? PUSS

2011-03-22 @ 11:07:55
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: rebecca

vi leker snart!

2011-03-22 @ 11:20:21
Postat av: marro

miss ya toooo

2011-03-22 @ 12:25:01
Postat av: marro igen

hehe antog uppenbarligen att jag var inräknad i en av dom du saknade, kanske ej var fallet??? saknade dig iaf hehoho

2011-03-22 @ 12:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0