måndag,

helgen har varit mycket bra!
i fredags skrev jag tenta & var nere på stan och shoppade lite och lunchade med fina tjejer. sen var jag och sanna på spinning & på kvällen hade vi våffelfest hemma hos henne.
i lördags vaknade jag pigg och glad på morgonen så jag passade på att gå på lite skivstång & spinning. på dagen var jag, mamma och bosse på IKEA och köpte lite vårgrejer till mitt hem. sen så färgade jag även håret.. nu blir ni arga va! ni som älskade mitt råttfärgade hår
på kvällsingen blev det förfest hemma hos sanna följt utav utgång på birger. hade mycket sköj!
gårdagen var mindre skoj. finns många suspekta detaljer för dagen men det vill jag inte gå in på så här offentligt. när jag tog mig upp ur sängen vid halv sex åkte jag och åt pizza på stabby med sanna och maria och sen hade jag och sanna lite soffhäng

idag har jag börjat en ny kurs. vi har enbart litteratur på engelska vilket gör mig fett irriterad! har ju hört att det ska räcka att man går på föreläsningarna så går dom igenom litteraturen på svenska, men ICKE i min kurs hörrni. självstudier som heter duga. jävla skit, känns just nu jävligt omöjligt. tycker att dom borde nämnt när man sökte att man måste ha förkunskaper om engelska matematikbegrepp innan. är inget som man "råkar" lära sig längst vägen så att säga..
men nu till det viktigaste! efter min första föreläsning fick jag träffa clara. jag dör tusen gånger om! hon var så söt och underbar och alldeles perfekt. :')

sen bar det iväg till skolan igen för en till föreläsning, följt av lite träning & sen en sväng upp till gränby för att hämta lite paket. nu ska jag sova för den här tidsomställningen is killing me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0