söndagkväll

i fredags var jag ledig. det var mycket skönt men i dagsläget så ångrar jag mig lite över hur jag valde att spendera dagen för jag borde ha pluggat inser jag nu ..

började iaf dagen med lite cirkelfys med sanna och karin, sen var jag och solade på dagen och på eftermiddagen var jag och klippte mig. på kvällen blev det förfest hemma hos jill följt av utgång på birger. wawawäää! avslutade kvällen med lite efterfest hemma hos sanna med gänget. hä-hä!

vaknade igår av att folk hetsade om bullbak, dop och diverse kafferep. sanna och jag valde istället att börja morgonen tillsammans framför ett avsnitt av gossip girl, jag fattade ingenting och valde att sova efter tre minuter. när vi hade slumrat några timmar tog vi oss i kragen och begav oss för en härlig promenad mot java för att gå på finlunch och äta sushi. på kvällen joinade även rebecca för lite äventyr, film & snääcks.

idag har jag inte hunnit med mycket. eller hunnit och hunnit, det var nog verkligen fel ord.. har helt enkelt inte gjort mycket. lagat matlådor och varit och tränat typ

imorgonkväll ska jag göra något skoj som är hemligt. GISSA VAD! säger svaret imorgonkväll om jag får lite gissningar. sanna du får inte gissa!

Kommentarer
Postat av: nathalie

gå på dejt?!

2011-03-06 @ 23:15:46
Postat av: bella

date??

2011-03-07 @ 10:26:42
Postat av: rebecca

haha synd att gänget inte vet om att ni är ett gäng höhö ..



hmm eftersom dem andra gissar på dejt så gissar jag på .. informationsträff av nåt slag?

2011-03-07 @ 11:14:15
Postat av: sanna

hoppas date nathalie!!! det är på tiden att du skaffar dig en pojkävn

2011-03-07 @ 14:20:03
Postat av: marro

haha jag vet! men det verkar ju aldrig gå ihop sig känns det som! kanske att vi lyckas någon gång i framtiden

2011-03-07 @ 18:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0