tisdag

dagarna flyter lite ihop i veckorna tycker jag. men det gör inte så mycket, är bara svårare att komma ihåg vad man gjort när man ska skriva ner det hähä. men jag ♥ vardag ni vet.
igår var jag i skolan och fick äntligen leka med kajsa som varit i thailand i tre veckor! hade bara en föreläsning så sen var jag ner på stan en snabbis innan jag åkte hem och åt lunch och var iväg och handlande. vill säga att jag pluggade också men det tror jag fan inte jag gjorde. synd. vid fem var jag på jörgens spinning, ni har ju säkert redan läst om sannas en-minuts-försening, stackarn! kändes lite tråkigt för jag ville egentligen gå på cirkelfysen som var på dagen PLUS att jag hamnade bakom en så jävla oinspirerande & opepp tjej. alltså man behöver inte vara inspirerande som motionär men va faaan. får panik på alla som inte ens försöker och bara ger upp å sitter och suckar. visst, det är deras problem egentligen, meeen det stör mig när det är det enda jag får kolla på i en timme. men hur opepp jag än var från början så gick passet hur som helst bra. insåg även att jag gjort 3 spinningpass på 5 dagar. mycket för att vara mig!

idag har jag också varit i skolan of course. började med ett examinerande seminarium som gick bra följt av lunch plus sol & sen en bra samt inspirerande föreläsning på det! efter skolan sprang jag en mil och köttade mage. FAN om jag inte har träningsvärk i den imorgon alltså, då blir jag nog galen.. duktig var jag iaf! är sjukt dålig på att uppmuntra (kommer inte på något bättre ord!) mig själv vad gäller träningen har jag insett. så det ska jag göra något åt

imorgon är det redan onsdag! tänk om det blir sol? piiiiiiiiiiirrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0