tisdag

fan vad underbart väder det var idag. åkte tidigare till skolan för att läsa en bok från biblioteket, så jag passade på att sätta mig i solen längst en vägg och det bokstavligt brände i ansiktet! helt jäkla underbart! (synd att det ska snöa i helgen..)

annars har dagen varit bra.. lärorikt seminarium, en snabbis på stan & lite skivstång/spin nu ikväll. och massa pluggande också såklart. haha, älskar att jag tillade "massa" för det stämmer verkligen inte.

nej nu ska jag kolla klart på big brother och sen äääntligen sova. är sinnesjukt trött!
& snart är tentaveckan slut tjejer!

Kommentarer
Postat av: sanna

min är slut nu, hehehe. det är skönt, hehehe

2011-03-22 @ 23:37:59
Postat av: rebecca

snart så!

2011-03-23 @ 08:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0