tisdag

gaah är mycket stressad och irriterad över 1, min omtenta som börjar närma sig. 2, min nya kurs. (nu har jag fått det ur mig tänker jag, så nu behöver jag inte fokusera mer på det! hähä)

imorse hade jag föreläsning, orkar inte ens kommentera. sen åkte jag och handlade i snöstormen och åkte hem och pluggade lite och åt lunch. på eftermiddagen hade vi lektion & sen var jag och träffade min kontaktpersonstjej. nu har jag lagat plus ätit supersmarrig majssoppa. juste! har inte berättat att jag fick en ny spis igår. är mycket glad över det! skönt att ha plattor som funkar. nu ska jag strax cykla iväg på skivstång/intervall.. var ju på skivstång igår och vill egentligen inte gå på det två dagar i rad, men tjejen som är vikarie för passet hoppade av glädje igår när jag träffade henne för att hon sett att jag skulle gå på hennes pass (eeh haha) så jag känner mig lite lätt tvungen! ska bli mycket skoj dock!
tjuppiblupp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att träffa dig där!

2011-03-29 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0