torsdag

hej vänner!
det är torsdag idag, denna vecka har gått sjukt fort, dont ya think?
jag har varit ledig från skolan idag. denna vecka skulle varit fantastiskt skön om jag inte haft omtentan hängades över mig. ni vet sådär smygstart i nya kursen.. man kan chilla lite och skjuta upp allting, men behöver inte riktigt känna pressen över att ta tag i allt ännu. men ICKE! upp i morse skulle jag för att börja plugga. tycker faktiskt att det känns relativt bra ändå, har inte glömt så mycket som jag var rädd för att jag gjort. har utöver pluggandet iaf hunnit med lite spinning på dagen och nu ska jag iväg till jobbet. vad har ni gjort?

VÄNLIGA HÄLSNINGAR

Kommentarer
Postat av: jill

Tycker också veckan sprungit iväg! Jag har jobbat, som vanligt! Är skit trött och seg. hur mår du mitt hjärta?

2011-03-31 @ 16:56:10
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: Robine

Sv: Tusen tack för dina ord Nathalie!! :) Stor kram!

2011-03-31 @ 18:01:32
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se
Postat av: rebecca

puss

2011-03-31 @ 22:24:05
Postat av: marro

Jag har städat, tvättat, pluggat och spinnat! Helfestlig dag med andra ord.... Hehe

2011-04-01 @ 00:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0