torsdag,

woop woop! bussen går snart så snabb update bara.
helgen var ashärlig. fredagen bestod av lite fix hemma, fika med rebecca & sanna på stan, mini-shopping, träning med jill & karin och sen middag, spel & mys på kvällen hemma hos rebecca. på lördagen var jag och skivstångade med karin & erika, på gränby med mamma & jobbade på kvällen. söndagen började med en sväng på friskis följt av feeezt hos mormor som fyllde 75. väldigt gott och trevligt. på kvällen kollade jag självklart på solsidan!

veckan har gått fort.. mest skola. orkar inte tänka efter vad jag har gjort..  idag har jag haft föreläsning på morgonen & sen hunnit med att tvätta, handla, plugga lite och sådär. nu ska jag iväg på HIT och sen ska jag jobba en sväng för att någon fått för sig att åka till fjällen med sina barn. eeh, ja det kan man väl göra men då får man söka ledigt innan känner jag spontant!

imorgon är det fredag och det har varit sol i två dagar!! jippi-ke-yeay!

Kommentarer
Postat av: rebecca

nää ledighetsansökan vad är det? hehe

2011-03-03 @ 22:14:13
Postat av: sanna

måste plugga ju du vet! därför jag tog ledigt hehe

2011-03-06 @ 23:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0