lista från forni

(haha som att jag kände henne?)


Matvanor:

Bästa maträtt? alltså kan omöjligt välja en. säger mammas mat
Bästa efterrätt? något med choklad av något slag
Bästa dryck? cola light eller vatten
Hatdryck och maträtt? sambucca & ..vet inte.
Bästa alkoholdryck? vitt vin
Använder du smör på smörgåsen? helst mosad avokado och flingsalt!
Smågodis eller färdiga påsar? smågodis! har blivit en sån sjuk godisråtta. undra om det kommer märkas hos tandis?
Bästa soppan? majssoppa ju!
Favoritglass? ben&jerrys, magnum mandel eller piggelin

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? runt tusen kanske? vet verkligen inte? 2000?
Har du mer skor än kläder? nej verkligen inte
Favoritplagg? klänning!
Favoritfärg på kläder? säger nog svart men massa färg om man är lite brun!
Favoritfrisyr: uppsatt men tycker det är finast nedsläppt så jag föööörsööööker.
Bästa mönster: vet ej
Bästa accessoar: klocka. och örhängen förvisso. tycker det är så fult att ha hål men inga örhängen. (händer mig ofta att jag glömmer buhu)
Underkläder? hanky panky-liknande, fast billig variant SÅKLART.. man är väl student.
Hatplagg? vet inte.. orkar inte tänka.. varför gör jag den här listan..

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? jag pluggar heltid OCH jobbar extra OCH är kontaktperson.
Vad vill du bli? lycklig! hähä. & världens bästa lärare om man ser till rubriken.. vilket jag antar att man borde..
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? ja bättre än jag trodde! eller hade inte så mycket förväntningar men trivs väldigt väldigt bra.
Är lönen viktigast? nej då hade jag nog valt någon annan utbildning

Lite allt möjligt:

Har du barn? nej det vet ni ju! men vill inget hellre än att ha, och det vet ni ju också.
Är otrohet okej? NEJ
Älskar du någon? ja
Betyder familjen mycket för dig? ja verkligen
Vart åker du helst på semester? till värmen!
Bästa klimatet? VARMT&SKÖNT. det är ett klimat.
Hemmafest eller krogen? förfest, krogen, efterfest! (♥)

Kommentarer
Postat av: maria h

Bra lista! Förgyller min morgon lite må du tro!

2011-05-27 @ 09:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0