lördag

hörrni. igår hade dom ringt från jobbet och jag sköt lite på att ringa tillbaka för jag ville säkra mig om vilka dagar jag skulla kunnat jobba. tänkte mig att lördag-dag och söndag-dag funkade bra efter mycket om och men. när jag sedan ringde tillbaka behövde dom inte alls få in personal!? mycket jobbigt för mig för jag har redan sett dom pengarna på kontot & gjort planer för pengarna i huvudet. irriterande. haha.

i några bloggar jag läser har dom börjat gjort intervjuer med sig själva istället för att bara skriva långa inlägg. (långa? hah nathalie nu ska vi inte överdriva.) så i give it a try!

har du sovit gott idag?

nja. kunde inte somna igårkväll, har vaknat & varit mongo i sömnen och fått för mig att jag hade någon som sov här och sovit allmänt dåligt

men då kanske det var skönt när du väl vaknade då?

nej för jag hade sprängande huvudvärk och ögonen var ihoplimmade. plus slem & ont i hela halsen

va, varför då? låter som att någon förgiftat dig?

ja det kan man tro. jag bestämde mig dock igårkväll att jag inte kan ignorera min gräsallergi längre. har inte kunnat andas på två dagar utan att anstränga mig och det är lite jobbigt. alla andra symtom kan jag leva med, men andningen är ganska livsavgörande så att siiga

men minns du inte att du kände så jätteofta när du var liten? & trodde att du skulle dö?

jo det gör jag verkligen.. men jag trodde att det var normalt och att alla kände så flera gånger om dagen. visste ju inget annat. *poor gal*

men stackare.

jag vet.. hade en jobbig barndom

nehe du nu skojar du allt?

ja det gör jag. humöret är på topp

vad bra. så du mår bra nu efter nattens bravader?

ja det kan man väl säga. dumt att klaga. har tagit allergitabletter & alvedon & ätit så när den härliga kombinationen börjar verka tror jag att jag är fit for fight!

men gud vad bra du! puss!

Kommentarer
Postat av: marro

Du är lite störd. Jag gillart!

2011-05-28 @ 14:59:43
Postat av: rebecca

haha roligt!

2011-05-29 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0