lördag

god morgon vänner! sitter på jobbet nu, men det gör inte så mycket för det är sol och jag är ledig ikväll och imorgon. i torsdags bestämde jag och min grupp att vi ville vara lediga så det var vi. jag var och fikade med saga på dagen, var och tränade med karin och erika och på kvällen var jag och storhandlade med mamma. igår var jag på cirkelfys på förmiddagen. jobbigaste gången på hela året! jag låg seriöst ner på marken av utmattning efter nästan varje övning.. haha galet var det. jag hade bestämt mig för att springa hem för att se hur lång tid det tar men hade inte direkt dom bästa förutsättningarna med andra ord.. tog iaf bara tio minuter om ni undrade! väl hemma förberedde jag massa mat, hann plugga lite och sådär. sådär är lika med dricka kaffe i solen och palla syrénkvistar hähä. på kvällsingen var jag på magnus nästsista pass för terminen. sen kom mina kära vänner på trerätters och mys. nu ska jag fortsätta på melodikrysset i (för stunden) min ensamhet!

Kommentarer
Postat av: rebecca

hänger inte med, varför är du på två pass på en dag? eller läste jag fel?



p.s man får palla syrénkvistar hehe

2011-05-21 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0