måndag

ååh vilken perfekt helg. har haft det sjukt bra!
i fredags åkte jag till stockholm och lekte med anna. förfest hemma hos henne & anton och sen blev det trädgården för hela slanten. hade skitkul! på lördagen försökte vi sova bort bakfyllan men det gick sådär så vi startade dagen med chokladflingor och mjölk. var. så. jävla. gott. normalt bakissug? sen blev jag med hjälp av diverse lekar övertalad av dom att stanna kvar till söndagen haha, so i did! (skulle nog inte ha behövts så mycket övertalning hähä) myste hela dagen och sen lagade vi stuvade makaroner och falukorv till middag och på kvällen kollade vi på skräckfilm. ÄNTLIGEN! hihi

igår åt jag & anna frukost i lugn och ro och sen begav jag mig hemåt trots regnet. hade gärna stannat några veckor till! var och handlade lite, tränade med jill & karin och sen bjöd mamma & bosse mig på middag

idag har jag varit i skolan.. haft redovisning & påbörjat vårt temaarbete. på eftermiddagen var jag och fikade med sanna & maria och spinnade.

berätta om er helg!


Kommentarer
Postat av: marro

Haha jag tyckte det var bra inlindat!!

2011-05-17 @ 15:23:33
Postat av: Emsan

Jaa precis, så heter stället! Och dom kollar nånting med hans magsjukdom, ulsurös kolit :)

2011-05-18 @ 22:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0