måndag,

idag har vi gruppat hemma hos kajsa och vi anser oss numera färdiga haha. jag gillart! efter lite lunch och prat pallrade jag mig iväg på stan och letade efter något att ha på mig imorgon. det gick inte så bra men fick med mig lite annat hem, så det var väl kul ändå! sen var jag och sanne hemma hos sanna och fikade på ballen innan jag var på mammas spinning. glömmer alltid att hon har 75 minuter på måndagar, härlig överraskning sådär .. efteråt var vi och handlade en sväng och jag har även hunnit med att tvätta nu ikväll. dock hade den inte torkat klart så jag måste upp imorgon innan första tvättiden börjar och hämta den. varsågod för infon!
tjingeling

Kommentarer
Postat av: rebecca

puss!

2011-05-24 @ 10:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0