måndag

nu jävlar ska jag hålla igång bloggandet. så nu ska jag inte skjuta upp det utan nu kör jag på!

har haft en awesome helg! i fredags skrev jag tenta och yeahmotherfucker vad det fortfarande känns fantastiskt att ha den gjord. hann med lite cirkelfys efteråt vilket gjorde mig ytterst glad & efter det åkte jag hem och fixade mig i lugn och ro. på dagen var jag och lunchade med jill på unico och sen träffade jag min kontaktis för en snabbfika i solen. sen var jag å tränade lite med jillsan och handlade lite.. på kvällen åt jag smarrig middag och sen kom maria förbi mig efter jobbet och myste. underbar dag! jag trodde dock att jag skulle somna som en stock på kvällen pga mitt låga antal sovtimmar under veckan men icke..

vaknade hela morgonen och blev i princip glad när klockan ringde. asgod champagnefrukost hemma hos sanna klockan åtta & sen blev det ekonomikum hela dagen. kvällen spenderades med en ovanlig bunt killar så att säga hah

igår var en luuuugn dag. mycket skön! gjorde inget speciellt på dagen, var förbi mamma en sväng och kollade på webtv typ. på kvällsingen var jag och jill och tränade & sen mötte jag upp sanne sanna och rebecca för sushibuffé. sen var tanken bio, men jag och sanne sköt upp skräckfilmsbion (ev. lördag istället, några fler än vi som är på!?) väl hemma somnade jag mitt i big brother så det var nog lika bra att jag åkte hem. nu ska jag snart börja fixa mig i ordning för skolan! ny kurs idag! ba-baj

Kommentarer
Postat av: rebecca

puss!

2011-05-02 @ 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0