onsdag

hej homiez

har känt mig mycket stressad men samtidigt lugn idag. har farit och flängt överallt känner jag. var på spinning imorse & var tvungen att duscha och fixa mig där innan skolan. att inte sminka mig hemma är lika med fult smink för mig. har alltså varit extremt ful idag. hann inte föna håret eller köpa frukost heller & var tvungen att stressa till skolan. EJ SKOJ! väl framme åt jag skolfrukost (ni kanske njuter av att köpa frukost i cafeterian men det enda jag gjorde var att sakna min filmjölk....) & fortsatte på vårt grupparbete. gick mycket bra & vi har kommit skitlångt & allt är bara perfekt! sen hade vi seminarium som var viktigt som jag inte hann gå på hela för att jag var tvungen att slänga mig iväg till jobbet. jag är dålig för jag orkade inte gå på hela föreläsningen om samma ämne som var igår så där rök väl ungefär halva totalpoängen på tentan ..

igår gjorde jag inte så mycket skoj, var i skolan hela dagen, gick en promenad med min kontaktis & tränade med karin.

jag är pigg? samtidigt trött? njuter så jävla mycket av att sova nu för tiden skall ni veta. hejpa!

Kommentarer
Postat av: rebecca

fil <3

2011-05-19 @ 08:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0