onsdag,

hur jävla bra var inte gårdagen då!?
alla var sjukt snygga, på bra humör & vi hade otroligt flyt med både väder och kö! kunde inte blivit bättre faktiskt, thumbs up!

denna dag har varit så jäävla lång. känns som den pågått i typ tre dagar. men icke, även detta dygn hade 24 timmar sörrni!
började dagen med frukost hos mamma. jag åt alla frukostgrejer jag gillar och lite till. och vad tror ni jag hittar i skafferiet om inte en provsmak av chokladflingorna jag åt med anna sist!? så jag avslutade frukostfesten med chokladflingor och mjölk. hohojaja, så. jävla. gott. bästa bakisgrejen ever! efter ett tag började jag röra mig hemmåt för att sen finna styrkan att gå och handla cola på ica. när jag kom hem hade jag fått smsförslag om date på jalla vilket jag inte var sen på att haka. spenderade några timmar där typ haha, med sanna maria och rebecca innan jag mötte upp niklas och gabriel och gick på shoppingtur. mycket mysigt! jag vill också shoppa massa nya kläder! hämtade min cykel på snärkan och gick sen med niklas och kirrade en ny mobil till honom. vi var på the phonehouse i forumgallerian och fyfaan vilken otrevlig, okunnig, jobbig personal. ska aldrig mer gå dit. nu ikväll har jag varit på skivstång, handlat & ätit godis till biggest loser häh. nu ska jag äntligen sova.. är sjuukt trött!

puss på er godingar

Kommentarer
Postat av: marro

Haha hur fan har du orkat träna??

2011-05-25 @ 23:37:02
Postat av: rebecca

haha men tänkte om det var för att du tyckte det var kul eller om bosatte dig på friskan för att du hade något särskilt mål som du ville klara :)



tisdags var bäst! hehe



puss

2011-05-26 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0