tisdag

hade en härlig helg trots att jag jobbade varje dag! sköntizz

igår var jag i skolan, hade föreläsning & efter det påbörjade vi vårt grupparbete innan jag var iväg på personalmöte. kom inte fram till så mycket som vanligt, men man får ju betalt och gott fika. igår fick vi dock en person avskedad vilket jag tycker var kul hihi. efteråt var jag och tränade och på kvällen skypade jag med anna!

idag har jag haft en skitbra dag! började dagen med en morgonpromenad och köpte god frukost (haha lät nästan som att jag köpt något ovanligt till frukost där va? icke sa nicke!) på vägen hem. sen har jag lunchat med mina fina gamla klassisar och mysit vid ån. efteråt var jag och fikade med elin & emil och myste! cyklade och handlade lite, åt middag & sen träffade jag jill för mys i eftermiddagssolen innan vi var och tränade tillsammans. älskar denna dag!

tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0