tisdag

hej vänner!
redan tisdag idag. hade en ganska nääjz helg trots att den var överdrivet äventyrslös. hmm let's see. i fredags hade vi redovisning av vårt digitala temaarbete, det gick bra men vi fick en rest som vi måste fixa ihop. vi vet dock varken hur man gör eller när vi ska kunna göra det, men men.. efteråt firade jag och några tjejer i klassen sista dagen i skolan genom att gå och äta sushi. efteråt träffade jag min kontaktis, gick en promenad i solen & sen var jag och tränade.

på lördagen sov jag tills jag vaknade, åt frukost i lugn och ro och gjorde absolut ingenting efter det. var ganska tråkigt så jag åkte till hälsoalliansen och lekte med mamma som jobbade & lekte själv i gymmet. så himla kul att vara själv haha, man kan springa runt och skrika och frusta hur mycket man vill. körde skittungt så jag fick världens träningsvärk redan på kvällen vilket gjorde mig mycket glad! efteråt cyklade jag hem och åt lunch och duschade och fick för mig att jag skulle åka och handla. behövde egentligen inte, men jag hade ingenting att göra. frågetecken på den. då kom dock mamma förbi så vi cyklade tillsammans till gränby och strosade runt istället. på kvällen var jag, sanna och sanne och såg baksmällan 2. den var mycket rolig!

i söndags gjorde jag heller inte mycket på dagen. ni kanske undrar varför jag inte passar på att plugga till min tenta istället för att sitta och kolla in i en vägg? förstår er.. åkte till gränby igen för att fixa en mors dag-present och sen mötte jag upp karin och jill och lekte med dom. efteråt var jag och jill och tränade & sen blev det middag hos mor min. allt var sjukt gott, avokadosoppa med räkor&rom till förrätt, oxfilé till varmrätt och cheesecake till efterätt. helt min smak hörrni. (jag hade inte lämnat en lapp innan om önskemål på meny.. hähä)

IGÅR försökte jag dock börja plugga! men jag har liksom inte orkat köpa några böcker och vi har ju knappt haft några föreläsningar så har typ inga anteckningar heller så vet inte riktigt vad jag ska göra. sen ringde dom från jobbet så där var problemet löst hähä. var på cirkelfys på dagen & sen mötte jag upp min kontaktis för en promenad innan jag åkte hem och åt lunch, pluggade en supersnabbis & sen åkte och jobbade.

idag ställde jag klockan på sju för att kunna ligga kvar i sängen och kollade lite på bb som jag missade igår men det gick inte så bra.. minns EN grej från hela programmet, resten sov jag haha. men har iaf skrivit lite begrepp och påbörjat en gammal tenta idag så det känns bra. sen var jag på lunchspinning & nu ska jag återigen åka och jobba!

3 dagar till sommarlov, 6 dagar till barcelona! OMG!

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha känner mig träffad av kommentaren .. OJSAN en sån händelselös helg men tyckte du hann med mycket ändå på nåt sätt ;)

2011-06-01 @ 16:52:49
Postat av: jill

Hallåå! Min kommentar har inte kommit fram somjag skrev imorse!!! Men jaa.. skrev typ att jag är avis. Vill till barcaa! sen att vi ses ikväll.. men som sagt det har vi redan gjort! Kommer inte ihåg mera... MEN björn är snygg och ni borde bli ett par =) En till grej.. Du är bäst! Puss puss

2011-06-02 @ 21:51:03
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0