torsdag

hörrni, det är torsdag! aaaawesome!
idag har jag varit ledig och det har varit en superhärlig dag. suttit ute i solen och pluggat och sen läst tidningar. alltså, jag har under våren prenumererat på typ tre olika tidningar men aldrig hunnit läsa dom så det känns sjukt lyxigt haha. sen på kvällen har jag varit och tränat. ett ypperligt bra team idag med karin, erika & carro. sjukt kul! sen har jag även färgat håret, det är dock fortfarande blött så vet inte riktigt ännu hur det blev.. och det slog mig nu att jag bäddade rent i sängen i morse så jag tror jag går och lägger mig nu

Kommentarer
Postat av: anna

Men heeej sötnos! :) ja men visst är det underbart!! Och nu jäklar ska här läsas, har ju missar en hel del om man säger så haha. Kul ska det bli :D förövrigt har du ett väldans fin blogg :) PUSS!

2011-05-13 @ 08:58:05
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: rebecca

ojsan tidigt hehe men jag gillar´t

2011-05-13 @ 11:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0